Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2282061
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43059
Постинг
15.09.2019 14:59 - КРЪСТОВА ГОРА 13-14 СЕПТЕМВРИ
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 2962 Коментари: 8 Гласове:
17

Последна промяна: 16.09.2019 09:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бях чувала, но не бях ходила до Кръстова гора, която се намира в Родопите, както и до манастира "Света троица - Кръстова гора". На 13 срещу 14 септември всяка година святото място се отслужва с Божествена Света литургия и се излага частица от разпятието на Исус Христос. Местността е наречена Кръстова гора, заради вярването, че там преди векове е заровена частица от самият Кръст Господен. Вярващите се събират с надежда за чудо и изцеление. Хората вярват, че тук се намира една от точките на света, където "Господ слиза при земните хора".

image

image


image

image

image

image

image







Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - За срам и аз не съм ходил там.
16.09.2019 10:14
Поздравления за постинга.
Сполай ви.
А Кръстовден ми е имен ден, макар и Красимир, защото кръстникът ми е Кръстан. Май и внук ми Крум ще го чества така, щото и баща му е Красимир, но аз не си харесвам името, измислено от дядо Вазов за... една придворна дама. Подобно на Красно Село и Красна Поляна, също Вазови кръщелници. Човекът е харесвал думата Красно, значеща и червено, и красиво, както "мир" означава и "свят". Така "Красимир" има четири значения...
цитирай
2. ckarlet - Кkrumbelosvet - За срам и аз не съм ходил там.
16.09.2019 11:53
krumbelosvet написа:
Поздравления за постинга.
Сполай ви.
А Кръстовден ми е имен ден, макар и Красимир, защото кръстникът ми е Кръстан. Май и внук ми Крум ще го чества така, щото и баща му е Красимир, но аз не си харесвам името, измислено от дядо Вазов за... една придворна дама. Подобно на Красно Село и Красна Поляна, също Вазови кръщелници. Човекът е харесвал думата Красно, значеща и червено, и красиво, както "мир" означава и "свят". Така "Красимир" има четири значения...


Заслужава си човек да отиде на тези дати там. Церемонията е много тържествена. Когато забият камбаните и владиката и останалите запеят в хор, имах чувството, че песента им разгръща Родопа планина... Желая Ви много здраве и щастие на цялото семейство! Благодаря, че се отбихте и коментирахте!
цитирай
3. peperutka - :-))))
18.09.2019 17:14
измишльотиниии...парченце от Кръста на Христос!!
скарлетче, ние сме Богоподобни, а, Бог- го немааа никъде..за ужассс!!
ти, чак сега ли ...се качи на Кръстова гора..
аз ходих там пр.15 год..да се помоля за мъжа ми и сина ми..
КУРец, без изв....
/тази..на картинката, ти ли си? с черна коса, и на 24))) страахоотнаа хрумкаа...
цитирай
4. ckarlet - 3. Рeperutka - :-))))
19.09.2019 09:06
peperutka написа:
измишльотиниии...парченце от Кръста на Христос!!
скарлетче, ние сме Богоподобни, а, Бог- го немааа никъде..за ужассс!!
ти, чак сега ли ...се качи на Кръстова гора..
аз ходих там пр.15 год..да се помоля за мъжа ми и сина ми..
КУРец, без изв....
/тази..на картинката, ти ли си? с черна коса, и на 24))) страахоотнаа хрумкаа...


Родопа планина ни е слабост и обичаме да се разхождаме до там по всяко време на годината. Истина е, че чак сега отидох до Кръстова гора. Можела съм и по друго време, но нали казват, че точно на 13 срещу 14 септември се ходи, защото тогава мястото е най-енергийно. Отидох с мислите си за молба към Бог за много неща, но когато видях мъката на хората си казах, че мога само да благодаря за всичко, което ми е дадено ... И така направих... Просто благодарих за всичко хубаво в моя живот... А то наистина не е малко... Аз също подлагам много неща на съмнение, но със сигурност вярвам, че има някаква Божествена сила, която съществува... Благодаря, че и ти се отби и коментира. А на снимката е друга жена. Аз снимам:))
цитирай
5. krumbelosvet - Прощавай, пеперутка
19.09.2019 10:06
И мойта бивша тъща ходила при Ванга, и тя НИЩО не й казала. Тя беше перушана, бог да я прости, а Ванга тия не ги е обичала...
Не е хубаво да обиждаш чуждата вяра, даже да е празна, особено с курец без извинение.
цитирай
6. peperutka - круме, Вярата е абсолютна величина, а не патент на Крум, или бабаВанга!!! ето ги и твоите думи/ следват
19.09.2019 13:06
А кой знае по-добре от Б.Д., че няма на света мощи, които да не са подлагани на съмнение. Марк Твен например, в книгата си "Глупаци в чужбина", се подиграва с всички мощи и реликви по света. Той видял в различни катедрали 3-4 истински Христови трънени венци, безброй пирони и трески от кръста и няколко... глави на св. Йоан Кръстител./
цитирай
7. ckarlet - 6. peperutka - круме, Вярата е абсолютна величина, а не патент на Крум, или бабаВанга!!! ето ги и твоите думи/ следват
06.03.2020 21:08
peperutka написа:
А кой знае по-добре от Б.Д., че няма на света мощи, които да не са подлагани на съмнение. Марк Твен например, в книгата си "Глупаци в чужбина", се подиграва с всички мощи и реликви по света. Той видял в различни катедрали 3-4 истински Христови трънени венци, безброй пирони и трески от кръста и няколко... глави на св. Йоан Кръстител./


Аз само споделих това, което видях, почувствах и исках да ви го покажа...
цитирай
8. ckarlet - 6. peperutka - круме, Вярата е абсолютна величина, а не патент на Крум, или бабаВанга!!! ето ги и твоите думи/ следват
09.06.2020 11:55
peperutka написа:
А кой знае по-добре от Б.Д., че няма на света мощи, които да не са подлагани на съмнение. Марк Твен например, в книгата си "Глупаци в чужбина", се подиграва с всички мощи и реликви по света. Той видял в различни катедрали 3-4 истински Христови трънени венци, безброй пирони и трески от кръста и няколко... глави на св. Йоан Кръстител./


Нека всеки да вярва в това, което той смята... Важното е да има Вяра...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031