Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2010 00:00 - Хитринки за стартиране на клиповете vbox7 и You Tube
Автор: whitepigeon Категория: Видео   
Прочетен: 28454 Коментари: 17 Гласове:
43

Последна промяна: 05.04.2010 10:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

   Преди време си загубих доста време да проуча, как клиповете да се стартират сами. В Блога темата е спрягана, но на мен ми беше полезна Тeachme. Единствено проблема беше, че всички клипове тръгваха с 20 секунди закъснение. Имаше една 20-тица в командата и след нейното махане, клиповете си тръгваха от самото  отначало. Още тогава ми се искаше да пиша по темата, но сега мога да допълня с още няколко команди поста си. Така, че ето моя малък подарък за вас.  Дано да ви бъда полезен. 


  А
- Ако искате клипа да тръгне автоматично с отваряне на страницата, непоследствено (без интервал) зад кода  добавяте  &autoplay=1

  Б.  - Ако искате клипа да тръгне от 20, 30, или 55- тата секунда добавяте;   &start=30  Като съответно заменяте 30-тицата с желаните от вас секунди забавяне.  

  В.   - Ако искате след, като приключи клипа, да се стартира отново от начало, добавете;  &loop=1



                                 Ако искате да качите клип от You Tube  

1. Докато гледате клипа от You Тube, с десния клавиш на мишката кликвате върху клипа и избирате   "copy embed"

2. След това отивате в блога - в чернови. В новата чернова си поставяте (paste) копирания от клипа код.
(например в моя случай);



3. От всичко това ви трябва, само кода в зелено. И само него си копирате, БЕЗ КАВИЧКИТЕ, ето го в моя случай;

http://www.youtube.com/v/I_b3gTN-JRU

Това е кода, които ви задейства клипа в Flash обекта.

 4. Съответно отваряте "Добави и редактирай Flash обект" И където пише "пълен път (URL)", поставяте този, "зелен" код. 

  5. Където пише ширина се копира числото 425 ,а височина 344. Тия числа  се вземат от първия дълъг код, които смъкнахме в черновата, оцветени в жълто. (има ги обикновенно на две места в него).

  6. След това, както сте още в flash обекта, може да пуснете клипа, за да проверите. дали  ще тръгне. Вече може да изтриете ненужния "дълъг код" (които копирахме първо) в черновата.  И да  си пишете темата. 

  Ако искате да накарате клипа да се управлява сам. Прочетете за комадите в начало на поста, които се добавят непосредствено зад "Зеления" код, (в полето "пълен път (URL) )


                                 Ако искате да качите клип от vbox7

Процедурата е същата. Трябва ви код, които си вземате (копирате) от vbox7, под прозореца на клипа. Натискате бутона "сложи в своя сайт" и се появява кода. И останалото се повтаря, както е описано по горе.

Приятно писане и пускайте само хубава музика в контекст с качествени и хубави теми :-)


 Относно пускането на подобни теми, с които може да бъдеш полезен на останалите, се замислих днес. Хората сме склонни да пазим и крием хубавото и ценното за нас си. Не обичаме много да споделяме неща и информация, която ни прави по знаещи и "умни" от останалите. Прокрадва се ЕГО-гласчето: - "Защо ще казваш на останалите, как става това..? Запази го за себе си. Така си ПО.. , така си НАЙ.. "   Едно от най трудните неща е да победим Егото си. Да го снижим и  да го надскочим. Човек трябва да си дава ясна себеоценка, на кого е подвластен на Егото си или на разума и Любовта към останалите. 
  Сам Исус казва, че една от най-важните заповеди е: "Да обичаш ближния, както себе си."  Защото всички останали заповеди  се съдържат в нея.


 
 Хубави, светли и истински  празници ви желая.    :-)






Гласувай:
43


Вълнообразно


1. lotos16 - Благодаря, Иво!
03.04.2010 07:57
Полезна информация, особено за хора като мен, които са се чудели кого да попитат, за да не губят ценното време на някого.
За тръгването веднага на клипа се досетих сама, но Vbox-а ме изтормози да търся кода за вграждане...
Преди дни прочетох и в друг блог за това, но твоята информация е много по-подробна и пълна.
Моята хитринка - направила съм си една чернова, в която пействам полезни линкове, да са ми подръка, както сега ще направя и с твоя постинг.
Благодаря ти още виднъж!
Светли и шарени великденски празници!
цитирай
2. teachme - Привет:)
03.04.2010 10:25
тези 20 милисек. ги намаляваш колкото си искаш:) в коментарите в постинга ми
се изкоментира и това, някой сам си го откри:) а за това, че не си дават някои инфото, вярно е:)...е, сега вече всички знаят:)) само една забележка имам - не всички песни са подходящи за стартиране с отварянето, някои звучат стряскащо направо и вдигат кръвното:))) спрях да посещавам места където всички постинги са озвучени, а когато има и много снимки + стартиращ се клип ми забива и лаптопа дори...та така:)
Хубави празници:)
цитирай
3. dorichela - много полезен пост, браво!
03.04.2010 17:32
много полезен пост, браво!
цитирай
4. vanex - я
03.04.2010 17:37
ей много ти благодаря, аз тъкмо мислех, някого да питам, а ето, че ти доброволно каза :)))
цитирай
5. erato7 - Полезно бе за мен да прочета това. ...
03.04.2010 22:15
Полезно бе за мен да прочета това. Благодаря ти!
цитирай
6. анонимен - това е най глупавото, нещо
03.04.2010 23:44
което може някой да направи в блога си. Примерно, на работа съм, тайно надничам в тема, която ми се е сторила интересна и изведнъж гръмва "Изкарай Гано говеда"...за ужас на шефа ми:(( при авторите на такива блогове повече никога не влизам.
цитирай
7. thedarkangel1977 - евала ти. . . . това е супер полезно. . ...
04.04.2010 05:27
евала ти....
това е супер полезно...
едва се справих с урока ти, но вече направих първото си упражнение и то сполучливо :)
цитирай
8. tili - Браво! Полесен пост!
04.04.2010 19:26
Зная ги тези неща заради добрата воля на съблогери. Много добре си ги обяснил!
Весели празници!!!
цитирай
9. анонимен - Благодаря ти! Успях и аз да нап...
05.04.2010 12:02
Благодаря ти!
Успях и аз да направя първият постинг с автоматично тръгване на музиката.
цитирай
10. mmagy - Благодаря!!!
06.04.2010 11:19
Благодаря!!!
цитирай
11. flyco - :)
06.04.2010 21:28
tili ме препрати към блога ти, благодаря и на двама ви!
цитирай
12. erato7 - Вече ги изпробвах тези хитринки и ми ...
07.04.2010 11:03
Вече ги изпробвах тези хитринки и ми се получи! Благодаря ти още веднъж!
цитирай
13. whitepigeon - Поздравявам всички :-)
07.04.2010 23:02
Дано съм ви бил полезен.
цитирай
14. vidrica - Здравей !
08.04.2010 23:13
Да попитам, има ли някакъв начин за качване на повече от един клип в един пост?
цитирай
15. whitepigeon - Vidrica,
11.04.2010 23:36
Здравей ! Разбира се, че може. Просто трябва да влезеш втори път във Флаш-обекта. И да повториш процедурата. Само, че небива да тръгват и двата автоматично, че ще настане какафония.... :-)
Извинявай че не съм видял въпроса ти по рано, да ти отговоря.
Поздрави :-)
цитирай
16. priqtel12 - Здравей!
20.07.2010 00:16
Чудесна информация си споделил тук...Повечето неща ги знаех и съм ги казвала на съблогери ,защото смятам, че няма нищо лошо в това да споделиш опита си; но някои не знаех.....Благодаря ти!
цитирай
17. tomdju - Браво!
16.09.2010 23:53
Гледах, че в някои постинги тръгват без да кликваш и се чудех как ли става това,опитвах пробвах и най- накрая търсачката ме доведе право в целта.Сега вече мога да пробвам!Благодаря ти! Различни сме хората,да - но винаги се е намирало и по-хора!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: whitepigeon
Категория: Туризъм
Прочетен: 1098126
Постинги: 44
Коментари: 938
Гласове: 3601
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031